Friday, December 10, 2010

Maju setapak lagi!!

weh!!!!Abang aku dah maju setapak lagi...dah ade blog dah sekarang..jual lembu pun bleh thru online kan...inilah namenye memanafaatkan teknologi..hehe..


nie la interface blog aqiqah& korban...dah name pun jual lembu kan...harusssss la background pun gambo lembu gak...ye dak??baru la ade feel sket ble org dok browse thru...actually, blog nie baru dalam 70% siap..banyak lagi nak kene improve.......tapi, kire ok la tu kan...try korang tengok2 sket..pastuh komen ler ape2 yg nak kene tambah...




kat sini, dah siap list down pakej2 yang ditawarkan....korang nk beli lembu or kambing hidup bleh, nak skali ngn sembelih bleh...skali siap lapah pun bleh..kalau nak siap masak pun bleh!!


so, kalau dah tau pakej mane nak amik, just isi jer borang tempahan yang disediakan tuh...kalau nak kawtim harga pun bleh jer...ade gak disertakan contact number kat page "hubungi kami"...

camne leh dpt idea buat bisnes nie??asal nye, abang aku nie tolong sedara mara ngn kengkawan jer carik kan lembu or kambing xkire la ape2 occasion pun...bile time raya puasa plak, abang aku share2 ngn collagues die beli lembu sekor utk raya...tu yang tiap2 tahun mama xyah susah2 berebut ngan orang kat pasar nk bli daging fresh...

malas plak nak citer panjang lebar...kalau xsalah aku, b4 nie aku dah pernah buat entri pasal nie...korang bace la kat sini yer....{link}

okeh...let's check it out at http://aqiqahdankorban.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment