Tuesday, December 21, 2010

wedding....!!

last sunday, my cousin's wed..cousin from abah side..xrapat sangat pun ngan cousin nie..actually, nie anak half-brother abah..tapi abah rapat ngan semua half-brothers die...sebab abah la yang paling tua dalam siblings dia..kalau ade ape2, diorang akan dulukan abah as the eldest...

the wedding is sponsored of the other adik beradik abah yang ade bisnes katering, mastar katering..boleh kata, fully sponsored la...the groom pun keje ngan katering pakcik aku tuh gak..




the bride dari kuala muda, kedah..al-kisah nye, mase wedding kat kedah last week aku xdapat pegi..umah nenek belah mama kenduri aqiqah my new-born cousin..tapi, mase depa tunang bulan 7 haritu aku pegi la.. perancangan awalnye, majlis nie utk 2pasang pengantin..sepasang lagi, postpond their wedding next march atas sebab2 peribadi..(eceh!!)

rombongan bride dari kedah tido kat umah aku..the best part is, rombongan dah sampai KL baru kitorang 1family tau yg diorang nak stay kat umah..ape lagi, kelam kabut la kemas umah atas yang xde orang guna tuh...dah macam lipas kudung sume anak2 sedara aku mengemas....mane idak nye, last kemas umah atas tuh, nak raye haritu...sempat la berhabuk balik...seadanya jer la fasiliti yang dapat kitorang 1family served...hehehe




to amin & isteri (kalau xsalah namenye Nadia..hehe),

Selamat pengantin baru...
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
selamat menempuh alam berkeluarga



No comments:

Post a Comment