Thursday, December 2, 2010

Jalan-jalan2

citer ko jalan2 kat Jusco pun bleh buat 2 entri, dik???citer lerr yang lainnn......


hahahaha...nanti aku cite bende lain plak...bia la entri aku nie pendek2..janji dalam sehari tuh aku publish more than 1 entry..baru ler orang rajin menyinggah...tak gitew???hehehe

lepas membeli takoyaki (nie entri smbgn dr yg b4.so. kalau termissed earlier entry, scroll down jer), aku singgah plak kat La Boheme..kedai roti yang kat JJ tuh...pas sebat barang 1,2 jenis roti , pegi plak beli majalah...dah lame rasenye xbeli InTrend... I was (and still) a loyal readers, tapi tahun nie, memang jaraaaang sangat beli...ntah nape...in fact, 1st publication lg aku dah start beli..lately nie jer jarang....


Dec issue ade Fazura jadi cover..banyak pula promotion items yg ditepek2 kat magazine tuh...dapat free satu botol sample size shampoo Dove, ngan satu peket promotion size Protex Icy Cool eliminates 99% bacteria KONON!!...yang protex tuh xpe lagi...bleh gak buat mandi...yang shampoo Dove tuh, akak x pakai Dove la...akak pakai jenama 'X'... hahahahaha...

OTW nak naik ke parking, lalu ler kat Nicole MNJ...dah nampak satu baju nie....discount up to 70% kooo!!!!juling mate mak jappp.... (@_____@)!



maka, aku pun capai la selai baju kaler purple nie...xclear sgt gmbr baju tuh...jap2 nak upload plak gambar solo baju tuh tanpa aku memakainye...hahaha



aku memang suke pakai baju lapis2 nie...nape pun, aku xtau...boleh kate cam fashion statement aku...mesti nak gayakan bolero or cardigan or jacket...bagi aku, camtu senang nak mix-and-match wardrobe aku kalau dah bosan ngn satu2 baju...kadang tuh, match kan ngn inner pun cantik...sekian, tips fesyen utk minggu nie...hahahaha...

No comments:

Post a Comment