Tuesday, December 28, 2010

Bola..bola..bola..

Oke, seantero nusantara tau yg Harimau Malaya dah 'ganyang' Garuda yg sebelum nie megah sebab pernah 'terkam' kite...it's a lot of issue kalau aku terus cerita pasal game nie...kat last part of this entry, aku akan attach a few links utk korang baca, tengok, analisa n fikir2kan....



baiklah, saya admit yg pakai jersi no.10 tuh pujaan hati saya...dangggg!!!
sungguh la perasan dan sangat la tinggi angan2..

hahaha...weiiii...aku memang suka la kat Safee Sali neh!bukan sebab die score 4gol in total kt AFF tournament nie...memang dr dulu lagi...dari die start main utk Selangor...hensem weii die nie..lantak la klu korang ckp dlm hati "eewwww...cm nie hensem??xde taste langsung!!"...aku peduli hape!!haha



see??kan hensem tuh..lagi terserlah kehenseman die dalam vid nie..
aku bg link jer la erk..korang klik sendiri..ngee~
YOUTUBE {klik sini}




Safee lagi....xsuke xyah tengok!!bukan susah pun kan...as i promise, kat bawah nie aku attach beberapa link utk korang tengok n baca...lu piker la sendiri!!!

  1. over confident dikatakan punca Garuda tersungkur dibumi Malaysia {link}
  2. nasihat SBY lepas Timnas Indonesia kalah {link}
  3. bukti wujudnya laser di GBK waktu Indonesia menang 5-1 {link}
  4. oke, yg nie lagi satu bukti masa Indonesia vs filipina {link}
whatever it is, Malaysia-Indonesia masih bersaudara dan kita serumpun....xnak la gaduh2 cam nie..xbest!!

as a conclusion, Safee Sali hensem lagi best!!hahaha~

p.s: ade yang claim video ketiga tuh diedit bagi meng'cover' kejadian laser dibukit jalil..tapi, vid nie dah di upload ke YT wayyyyy b4 that...

p.s.s: siap claim kite pakai bomoh lg...erkk, kan diorang refer kes nie kat bomoh terkenal...xkan xbleh lawan balik kot wahai en.bomoh???hahaha....{link}

1 comment:

  1. nk cover line team sana da kalah, mcm2 la alasan.. kn?? sian..

    ReplyDelete