Wednesday, December 1, 2010

Nejad tomeyyyy....



budak cam apek jual ikan nie, anak abang aku...name die Ahmadeenejad b. Zulkifli..yeap!!name die sempena name presiden Iran yg zuhud tu..serius!!aku sangat kagum dengan beliau..sangat merendah diri..xmacam presien negara2 lain termasuk PM M'sia...kalau xpercaya try klik kat sini n korang bace lah sendiri... http://amazingnara.com/presiden-teladan-dan-termiskin-di-dunia-mahmoud-ahmadinejad




back to cerita anak sedara aku yg sorang nie tapi bukan die sorang jer anak sedara aku, die nie memang ler hyperactive!!xbleh duduk diam...ader jer yg nak dibuatnye...lasak nye ya rabbi!!





nie gambar yg aku snap mase kat umah kenduri kawen sabtu lepas...tengok jer la gelagat die...mulut die pun bleh tahan gak...merapu2 jer keje nye...die boleh cakap more than average 2 3/4 years old kids can do!!!




FYI, dak Ain yg kat dalam entri aku smlm tuh kakak nejad nie..tu yg mate same2 sepet tuh..haha

No comments:

Post a Comment