Tuesday, January 25, 2011

Lemah ker kita kalau......???

Meminta maaf dan memohon maaf tak menjadikan kita seorang yang kalah ataupun lemah...KEMAAFAN yang akan menguatkan lagi diri kita...Maafkanlah diri sendiri dan juga semua orang yang ada disekeliling kita, sebab dalam kita tak sedar, ada hati-hati yang telah tersentuh dengan perkataan mahupun perbuatan kita....

Wallahu'alam....







Saya dah lama memaafkan sekalian umat yang telah menyakiti saya dalam sedar atau tidak...Bukan nak tunjuk diri ini baik, tetapi satu permulaan untuk menjadi seseorang yang lebih baik dari diri saya yang sebelum ini...Kepada sasiapa yang secara sengaja atau tidak, telah saya sakiti hati mereka, dengan rendah hati nya saya memohon maaf...

p/s: just realize, yang belog 'syok sendiri' nie pun ade stalker...to someone yang rasa dia adalah orangnya, saya maafkan segala perkataan kamu...InshaAllah, saya ikhlas... =)

No comments:

Post a Comment