Tuesday, January 18, 2011

Ada apa dengan hati??!!




Aku lari ke hutan, kemudian menyanyiku
 Aku lari ke pantai, kemudian teriakku
 Sepi... Sepi dan sendiri aku benci.
 Aku ingin bingar. Aku mau di pasar.
 
 Bosan aku dengan penat,
 dan enyah saja kau, pekat!
 
 Seperti berjelaga jika aku sendiri
 Pecahkan saja gelasnya biar ramai
 Biar mengaduh sampai gaduh
 
 Ahh.. ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
 di tembok keraton putih
 Kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
 Biar terderah,
 atau... aku harus lari ke hutan belok ke pantai?



Korang ingat puisi nie??aku suka sangat dengan puisi nie...dari filem Ada Apa Dengan Cinta.. Dulu, aku langsung tak faham n tak pernah nak faham puisi nie..Tapi, sekarang bila diri sendiri yang alami perasaan tu, kefahaman tuh datang sendiri......terasa SEPI ditengah2 ramai orang!!

Sudah lah...jangan nak dilayankan sangat perasaan tu....Ye, aku kecewa dengan apa yang terjadi sekarang...



Betul kata orang, jangan kau kesalkan seorang yang pergi...tapi, hargailah berjuta yang ada sekarang..Alhamdulillah, aku masih ada ramai lagi rupanya "KAWAN".....



Adik2 kesayangan, thanks sebab selalu ada...
really missed u, girls!!!!


p/s: there's someone out there yang rase xsenang dgn entri nie coz they think its bout them (actually, about someone else!!)...i'm not gonna delete it coz this is what i felt inside my tiny heart...

p/s/: don't u ever think that i'm gonna end this so-called "FRIENDSHIP"...i've say it like trillionssssss time that "FRIENDS ARE FOREVER" no matter what!!hari ni aku sakit hati dengan kau, esok dah hilang dah rasa tu!(kalau kau kenal aku, kau patut tahu tu!)

No comments:

Post a Comment