Friday, February 18, 2011

Terima kasih, Safee!!

eh, Safee lagi ker?? bosan lah!

nanti dulu...!! promise, dah takde gambar Safee dah dalam entry nih! hee~

kenapa thanks kat Safee?? sebab nie....



disebab kan aku banyak entry pasal Safee, end up, orang2 yang googled nama Safee akan stranded kat belog nih n secara tak langsung menaikkan UV aku...muahahaha... sian kat korang kan.. google nama wife Safee pun, end up masuk kat belog cik putri comel nih! aku takde gambar Sabarina, isteri Safee tapi aku ade mentioned her name few times gak la, thats why kot menaikkan SEO aku secara automatik!!

no wonder lah, lately ade visitors aku yg datang dari Indonesia.. diorang google nama Safee Sali..last2 sampai sini... ade gak yang cuba cari nama player Malaysia jersi no.9.. jawapan: Norshahrul Idlan!! untung gak aku buat entry pasal orang2 feymes nie..tak pasal2 SEO aku naik kan...!!

eh...eh...ade orang google "blogger paling cantik" pun, blog aku ter'list' dalam result ker??cantk kerrr????hehe~

No comments:

Post a Comment