Monday, February 21, 2011

Selamat Bersanding!!

saja taknak ucap selamat pengantin baru sebab diorang dah jadi pengantin lebih 2bulan lepas tapi baru nak bersanding....

mata tidak seragam!! banyak sangat kamera nak tengok!LOL

The bride, Yusma Laili. aku kenal die dah lama. dah berbelas tahun. since 1996, kitorang darjah 5. kita masuk sekolah lain2 tapi selalu jumpa bila pergi kem2 motivasi UPSR. 1st time kenal Yusma, time tuh ade Kursus Kepimpinan Ketua Murid. tahun 1996. tahun 1997, lagi kerap jumpa bila masing2 represent sekolah masing utk attend kem2 motivasi utk UPSR. Tak sangka, bila naik form 1 kitorang dapat sekolah sama! terus lah berkawan sampai sekarang....

The groom, Khairur Zahirin. mula kenal dia tahun 2000, kitorang form 3. tapi aku setakat kenal nama jer lah. kelas kitorang sebelah menyebelah. tak pernah tegur pun masa tu.. kenal gitu2 jer. form 4, kitorang 1 kelas. masa nie pun xde la bertegur sangat dengan Eher nie.. sampai lah kelas kitorang tuh dipecahkan jadi 2kelas, satu kelas "pure science", satu lagi "science engineering" (bunyik cam hebat, tapi yg beza just subjek biologi dgn lukisan kejuruteraan jer!). kitorang masuk engineering sebab amik subjek LK. kelas tu tak ramai n perempuan just 9orang jer. baru lah bertegur sapa dengan Eher nie...

FYI, zaman sekolah dulu diorang nie tak bercinta tau! walaupun duduk satu kelas! itu la yang dinamakan jodoh...tak sangka kan, end up diorang jadi hubby-wifey! aku pun tak tau bila exactly diorang bercinta, tapi quite lama juga la, since zaman kat U dulu.... masa mula2 tau yg diorang nie "in a relationship", agak terkejut jugak la...tapi, i'm happy for both of them. aku kenal diorang berdua nie... dedua baik orangnya... berani jamin lah, anak2 diorang nanti mesti bijak2 belaka.. baka baeeekkk punya!! haha~

meh layan lagi gambar2.... malas nak upload banyak2. tu yang combine jer gambar2 nie jadi cam nie.....hehe


gambar candid! dapat kamera kat anak sedara aku, Ain memang habis lah!! banyak benor gambar candid nye...kalau muka aku, tak lah candid sangat.. aku tau die tengah snap tapi buat2 tak tengok kamera..tapi, gambar bawah, kiri tuh memang candid! muncung semacam jer mulut aku..huhu~



dengan kawan-kawan yang aku jumpa masa kat wedding tuh..aku pun datang dah petang, pukul 2.15. mungkin ramai lagi kot kawan2 yang dah datang, tapi tak jumpa..

to Yus & Eher... selamat menjalani hidup sebagai suami isteri.. banyak2 bersabar tau. besar sangat dugaan yang akan korang tempuh in a future..semoga cepat2 keluar dari "PJJ" eh....jangan lupa doakan aku cepat dapat jodoh! hahaha~

1 comment: