Monday, February 28, 2011

it will comes to the end........

huffttttt!!!! this is gonna be my final week kat Karyaneka..dah habis rupanya 15 minggu. kejap jer rasanya..it means that, dah sampai ke penghujungnya jugak la penat lelah selama 3tahun utk segulung ijazah! tak sangka! 

masa dah nak habis diploma dulu, ingatkan malas nak sambung degree.. nak kerja jer.. atas satu peristiwa yang aku sorang jer tau, aku bulatkan hati aku utk sambung degree.. tak kisah la kalau aku akan habis lambat pun (since aku banyak extend masa diploma dulu) compared to others! so, jadilah aku "classmates tua 2tahun" dari kawan2 aku yang lain..

mind set, "aku kena tunjukkan good example kat adik2 aku nie...since, aku tengok diorang pun ade high expectation kat aku."!!itu penguat semangat aku utk belajar rajin2 selain dari nak tebus balik semua kesilapan aku masa diploma dulu..Alhamdulillah, aku dah dapat tebus balik semuanya! misi seterusnya, CARI KERJA!!!!!! 



1 comment: