Wednesday, February 9, 2011

Sentap!


Hah?tetibe jer nak sentap..motipppp??tak perlu kott!!sendiri yang cari pasal, nak sentap2 plak..bukan orang lain, aku ler tuh! today, 9th feb, someone birthday. someone yang used to be "someone" to me. walaupun sometimes, "someone" tuh layan aku macam "no one". tak paham?abaikan.nie bukan utk difahami.sekadar utk dibaca!

dulu, "someone" nie just amik dalam 10sec jer nk reply mesej aku.sekarang?ko jangan tanya la!kalau balas pun dah untung!huh!takpe. bukan hak aku nak sentap. aku tak bleh sentap pun ape-ape yang dibuat kat aku. aku tak berhak. dulu lain la. kalau sentap pun akan dipujuk dirayu. sekarang? "aku peduli ape kau nak sentap ke tak!!"

dah lah! sian plak besday boy. kena kutuk free-free jer ngan aku kat sini. ader aku kesah???

ape-ape pun, aku doakan yang terbaik utk "someone" tuh! semoga kau panjang umur, murah rezeki, cepat dapat jodoh dan sentiasa dirahmati Allah....






p/s: teringat zaman "baik-baik" dulu. pernah aku sentap sampai seminggu. puas dipujuk nye..last-last cair dengan suara merdu beliau. sekarang?? semua tinggal kenangan..oh~

No comments:

Post a Comment