Saturday, November 27, 2010

me n nuffnang

sesape yg xtau, nuffnang nie is a blog advertising community..dunia sekarang dah makin maju...cepat jer teknologi berubah..thru blog pun, orang leh buat iklan...blogger pun leh gain earnings yang boleh tahan banyak dengan join nuffnang.. for futher info, korang gie la kat website nuffnang Malaysia

aku pun baru jer lagi ngn nuffnang nie....baru berjinak2 ler..earnings pun takat RM0.75 jer..hahahaha...gelak ler ramai2 ye...tau la aku nye earnings tuh xsampai singgit pun!tapi, every kekayaan start with a single penny, kan??yg penting, ko adoo???huh! kalau korang rase cam kesian jer kat aku pnye earnings yang sangat hadoo tuh, klik ler kat advertisment kat tepi blog nie banyak2 kali ye...




kat atas nie nuffnang dah buatkan statistik aku punye daily visitors kat blog nie..makin hari, makin bertambah la aku punye visitors..makin bertambah ler semangat aku nk terus blogging nie..makin banyak entries per day, makin ramai ler visitors...actually, aku baru blaja auto publish dari kak red. so, bile ade masa n bahan, aku akan blog kan n set date utk di publish..by doing that, xde la hari2 aku kne post entries..skali aku nk buat post, aku buat banyak2 skali..utk future publishing..bijak x??hehe...

aku harap, korang selalu la yer visit blog aku yg suam2 kuku nie...klik la banyak2 kat iklan kat sebelah nie yer..so that, bayak ler sikit earning aku..hehe..korang tuh, rajin2 ler tinngalkan komen kat aku..nanti aku usahakan utk buat 1 form supaya korang senang nk contact aku nk tanye ape2 ker..nk berkenalan ker..nak no.tepon bagi cadangan ker..ape2 jer lah..hehe...hope, korang xde la jemu bace cerita2 aku yg ntah ape2 ntah nie.. :P

UPDATE: form utk contact directly ngan aku ade kat atas tuh...da bleh da kalau korang nak isi....
yang bercita2 nak masuk meminang pun leh isi gak..hahahaha

2 comments: