Monday, March 28, 2011

Shopping time!!!

Basically, nie sambungan dari entry pukul 10 tadi...cerita preparation aku before pegi course neh..disebabkan dapat offer yang sangat-sangat last minute, aku pun xtau nak prepare ape yg aku nak kne bawak... email dari BNM yang aku dapat just offer n acceptance letter tuh jer...org BNM yg call aku tuh ckp aku akan dapat 2 separates email tapi aku baru terima satu jer...

so, hari rabu tuh, aku tunggu la email yg lagi satu... da tengahari tapi tak dapat gak....last-last aku call BNM bagitau yang aku xdapat lagi satu email tuh...tunggu punye tunggu, pukul 6 ptg baru aku dapat email list barang-barang yang aku patut bawak utk course tuh...banyak plak tu!!



Khamis & Jumaat, ape lagi....time for shopping!!!!!!ah...da lame sangat tak shopping cam nie...khamis tuh, aku gi shopping sorang-sorang...memang tak sempat la nak snap gambar bagai....tak gi jauh pun...kat JJ Bkt Raja jer...dekat ngan umah...Jumaat tuh plak, aku ajak anak sedara aku gi JJ Bkt Tinggi plak... heaven gilerrrr dapat shopping!! pastu, melantak plak kenny rogers...lagi la heaven!! da lame kott tak makan kat kenny rogers tuh!



hee~ 
barang-barang yang dah di"shopping" kan tuh xde gambar pun...x teramik plak..gambar kaki shoppingnye ade lah!!hahaha...ok, bai.....

p/s:gambar tanpa mekap tau neh!!hee~

No comments:

Post a Comment