Monday, March 28, 2011

New Chapter...

Since aku guna auto-published, so aku rasa masa korang tengah baca entry nie, aku dah ade kat Institut KWSP untuk 2mths professional intensive course under Bank Negara. Dah lama apply utk graduates program nie..dalam bulan satu rasanya..before, diorang dah called tp time tuh aku still praktikal lagi..

Selasa lepas, dalam pukul 8.30pm camtu la...aku tengah beli barang kat kedai..tetibe, org dari BNM called tanya if aku still interested nak join graduates program nie..aku memang tak fikir panjang masa org tuh tanya, aku terus cakap aku berminat.. then, die pun cakap la pasal program nie semua n conduct a short phone interview..imagine je la keadaan aku time tuh...kat dalam kedai tengah pilih-pilih barang tetibe kene ad-hoc interview camtuh...aku jawab jer la ape yg patut...english aku berterabur..bersepah-sepah!!

balik jer umah, bukak email..BNM just offer thru email jer..nie mesti kes ade yang tarik diri last minutes nie...tak kisah la, dah rezeki aku...


so, utk 2bulan nie aku tak sure la aku dapat internet access ke tak..hopefully ade la internet kat Institut KWSP tu kan...leh aku update aktiviti harian aku sepanjang course nie kan..utk esok, aku dah siapkan satu entry..pastu, kalau blog nie xde entry bermaksud aku memang xdpt internet connection..

FYI, aku memang xleh nak balik kampung utk 2bulan nie sebab aktiviti full n just Ahad jer yang free..sobsobsob

No comments:

Post a Comment