Thursday, April 29, 2010

~M A R A H~

Aku memang terkenal sebagai seorang individu yg jarang marah @ susah nk nmpk marah...TAPI!!!!kadang-kadang aku marah gak *walaupun orang sekeliling xperasan yg aku tgh marah*.....Satu2 nye perkara yg senang sangat buat aku naik marah ialah.......orang yang mengaku kawan aku tapi tak bertindak macam kawan.....A.K.A kawan time senang jer, takpun kawan ngn aku ade sebab!!!Tu la perkara yg sangat2 boleh mencetuskan kemarahan aku!!Dah la begitu perangai beliau *tidak merujuk kepada sesiapa secara spesifik*, tak pandai nk ambik hati plak tu...Uh!!!saya sangat marah!!

Selain itu, *tetibe kuar plak ayat skema nie..* ade 2 perkara lagi yg boleh buat aku betul2 marah...(1) masa (2) $$$ A.K.A Duit!!..Kenapa aku sgt marah kalau berkenaan 2 perkara nie??Sebenarnye...aku sangat xsuka orang yg JANJI dengan aku melibatkan 2 perkara nie dan tak pandai nk tepati...Janji pasal benda lain,kalau xtepati xde la buat aku marah sangat...Tapi, kalau janji ngn aku pasal masa&duit, pastu xtau nk tepati....Ini sudah menaikkan kemarahan saya!!!Ade yg xfaham ker??Contoh la..Kalau janji ngn aku nk jumpa pukul 10,tapi pukul 11 pun xmuncul lagi,aku memang xleh nk kompromi!!Lagi2 kalau da lambat tapi xtau nk inform!!aku pun bukan la punctual sgt...setakat 10-15min lambat tu aku leh lg accept...1/2jam pun xpe la lg...Nie x, da la lambat...xreti2 nk sms@call bgtau nk lambat!!!*Saya memang marah!!*.....

Dah la kot...Dah malas nak tulis lagi.....Kenapa aku tulis entri ni pun aku xtau...Tetibe dtg idea nk tulis..hehehe...

"Peace, Love, Respect"
~XOXO~

No comments:

Post a Comment