Sunday, May 9, 2010

~aku dan sesuatu~

*Uikssss....Giler poyo jer title tu..muahahaha.....Whatever!!!blog aku...Ikut ske aku la nk bg title pe...*

Oh! Satu pembuka bicara yg agak xbleh blah..hehe.. Semalam, ade yg concern pasal my previous post...Ala, yg pasal marah tu..Nampak cam marah sangat ker post tue?? Kan aku da bgtau.. Aku jarang marah.. Sekali aku marah...........!!!! hehehe...
*Melly dearie, dun worry be happy...wokie??*

errrkkkk...?? Ape yang "aku dan sesuatu" nye tue?? hahaha...Aku pun xtau... Sejak 2menjak nie, aku bz sket...Ye la, bisnes coklat aku da mula beroperasi.. Well, can do lah... Utk menambahkan pendapatan disamping memenuhi masa lapang..*Skema dowh ayat aku..kuikui..*
Buat masa nie, xleh la nk amik order byk2 sangat...Aku pun tgh final exam nie... Ble da habis final,bleh la....

"Pengumuman!!!! Kepada sesiapa yg nak tempah coklat utk sebarang majlis, sila buat tempahan okey!!!!" Wahhh!!!

Chiaoo dulu......See ya!!!

~XOXO~

No comments:

Post a Comment