Friday, April 2, 2010

~PENANG TRIP~

26/3 yg lepas, kitorong student kelas B2B Marketing pergi ke Penang utk tgk trade show...Ramai gak la,dlm 48 orang...Tapi aku dpt special treatment sket...yg lain naik bas gi Penang, aku n 4orang lagi dpt naik Alphard..hehehehe....Semua sebab aku yg handle utk accomodation..Basically,aku kene sampai awal ke tempat penginapan tue.. Dalam kul8 pagi,kitorang gerak dr Unisel.



Dlm kul 12,kitoang (yg naik Alphard) sampai kat Anggerik Lodging, tempat penginapan kitorang....Sangat berbaloi dgn harga yg kitorang bayar...Tempat nie memang affordable utk student cam kitorang nie...
Dlm klu 3.30, kitorang gi jln2 ke Padang Kota Lama..Lepak2 sambil makan kat situ...Cekik darah tul peniaga kat situ...Bile tau kitorang org luar, die charge passembur sampai RM32!!!huhuhu...


Dari Padang Kota Lama, cousin Mell bwk aku,Zaff n Mell jln2 gi Jln Chowrasta beli jeruk2...Malam sket kitorang gi Gurney Plaza....


27/3 baru la ke tempat tujuan asal..Industrial Expo 2010..hehehe...gerak dr Anggerik Lodging puluk 9.15...Expo bukak kul10...lepak la kat parking tu wat hal masing2..hehehe...Kitorang diberi masa selama 2jam utk round dlm expo tue...Dalam kul12.30 gerak balik ke Unisel...Bye bye Penang!!!!!!Adios.......



No comments:

Post a Comment