Tuesday, April 27, 2010

~new passion~



Nampak sedap x coklat2 kat atas tue??Hasil tangan aku tau...Aku dah jumpa new passion@hobi *I guess*.....Making chocolate!!!...Well,aku memang suka makan coklat *sangat!!!!*.....Actually, aku baru jer attend chocolate making class.....Suddenly, aku nampak satu big potential business...As usual, the only problem masa nk start nie la...huhu....TAPI!!!!aku takkan stop kat sini....*da semangat nk start bisness sebab belum start lagi da dpt order patang tadi!!!!awesome...*

Hope,semua leh la support my new passion nie...Frankly speaking,nak buat coklat yg very de fancy tue betul2 memerlukan tahap kesabaran yang tinggi..*and I have that "kesabaran yang tinggi"*.....Tapi, satu kepuasan ble tgk outcomes die...Pendek kata, "saya dah tak sabar nk start buat coklat!!!!!"..........
*coklat...coklat...coklat....oh!!!*

-XOXO-

No comments:

Post a Comment