Monday, July 9, 2012

Hollywood Walk of Fame



Last Friday Saturday night, company ade buat annual dinner.. This year, celebrate sekali company punye 10th  year anniversary... Meriah uolls! Emcee die Sarimah Ibrahim.. memang terbaiklah! Performers pulak, ade Harith Iskander & Mizz Nina... memang meletops lah! nak tau ape lg yg meletopssss???!!


I jalan pimpin tgn dengan Johnny Depp uolssssss......!! ko hado??!! hahahaha.... berangan jer kannn.....



Tema dinner tu "Hollywood Walk of Fame", sebab tu red carpet die ade star of fame tuh... pesal nampak lengang jer? aku dtg awal sebab jadi committees utk registration counter.. bila dah sampai awal, ape lagi, bergambar jer la... aku tak mekap sangat pun.. mula2, dah plan nk pegi mekap kat kaunter. tapi, bajet yg nan hado neh, aku mekap sendiri jer kat rumah.. I've made a very wise decision after all!! sebab, masa jaga registration tuh, panas nye tak hengat!! yelah, nak handle 2000++ orang kott! berpeluh2 gak la kat situ.. habis  hilang mekap sume b4 event even start! huu~

Tapi, as committee member, aku dapat seat paling strategik skali! depan stage uollss!! tapi, sori ler sesangat..takde gambar dalam ballroom..aku neh bawak kamera jer lebih, tapi tak rajin nak amik gambar.. tapi, kalau ade org lain yg hala kamera, laju jer tadah muka ni kannn....

As I mentioned earlier, special performance by Harith Iskander and Mizz Nina.. Harith memang kelakar tak hengat ok! penat tul gelak dengar lawak die... Mizz Nina plak, sangat rocks lah! awesome!


By looking at the menu itself, korang boleh bayangkan lah kenyang camne... banyak betul dishes die... Cuba bayangkan, sambil makan, korang dihiburkan dengan HDPM's band, lawak tak hengat Harith and awesome performances of Mizz Nina...... best wooooo!!! tambah2 pulak, dengan celoteh emcee die, Sarimah Ibrahim.. Memang terbaik lah!

Hmmm...... nak citer ape lagi eh?? tu jer kott...hah!pasal dress yg aku pakai tuh, nanti aku up dlm entry yg lain eh... Rasa macam nak let-go jer dress tuh..ade yg berminat?



p/s: Today, I am officially 27 y-o!! Happy Birthday to me.... Semoga di percepatkan jodoh...   :D


No comments:

Post a Comment