Tuesday, July 10, 2012

Fuschia Pink Dress..

Macam yg dah dijanjikan dalam previous entry, aku nk up sikit cerita pasal dress yg aku pakai masa pegi dinner HDPM Sabtu lepas...


Kaler nie dipanggil "fuschia pink".. dress nie murah jer.. I mean, basic dress die.. eh, jap2...kalau korang nak tau, dress nie comes in 3 different pieces.... basic dress nie, sleveless... so, kena lah pakai inner.. and, nak bagi nampak color contrast sket, aku pakai pulak cardi kaler putih tu...


FYI, semua nie aku beli secara online.. fuscia pink dress tu, boleh beli dekat thepoplook. Selain fuschia pink, ade 3 kaler lain available. Bright blue, mustard and purple.. Embroidery cardigan tu pulak, aku beli dekat Jipaban. ade kaler hitam gak... nie 1st time try beli kat Jipaban... kalau thepoplook tu, memang dah selalu dah beli dari dorg... kalau nak tau, harga cardigan tuh lagi mahal tau dari dress tuh! import dari S'pore lagi! baru lah ku tahu yg Jipaban nie based kat S'pore! nasib baik cardigan nie sempat sampai before dinner tuh..huu~

BTW, aku tak rasa aku akan pakai lagi dress nie lepas nie. kalau aku let go, ade yg nak beli tak? aku akan jual dress ngan cardigan nie skali.. inner pink tuh tak masuk lah! kalau ade yg berminat, boleh la roger2 aku n isi form kat Contact me



Ni lagi 1 dress yg aku nak let go.. baru pakai sekali.. dress warna hitam yg aku pakai masa Kuldeep's Dinner early this year... detailing pada dress tak nampak sangat la dalam gambar kat atas nie..


design yang sama tapi lain warna.. dress nie beli dari Get Gorgeous. tapi, aku tak beli secara online kat diorang.. aku beli dress nie masa pegi karnival Karangkraf...so, anyone yg berminat nk beli either of the above dresses, kindly contact me by filling the form here, okay!


P/S: Fuschia pink dress and white embroidery cardigan tuh free size, black princess pleated dress tuh saiz XL.

No comments:

Post a Comment