Monday, April 18, 2011

You Raise Me Up


This weekend memang banyak aktiviti best...unfortunately, no picture at all! kalau ade aktiviti sukan ke hape, aku memang xde bawak phone or kamera...so, memang xde la gambar....meh aku story sket...start dari jumaat malam sabtu...kitorang ade sesi motivasi yang agak unik...movie watching nite! tengok citer Coach Carter...Then, base on that movie kitorang ade motivation session with assisstant govenor (AG) Bannk Negara....

Sabtu plak, aktiviti kitorang start dari kul 9am lagi...the whole day kitorang ade explore race....penat kott! bukan macam explorace biase tuh...tp perlukan kekuatan mental n fizikal utk complete every tasks! ade 6 stesyen dengan 6 games yg perlu di siapkan dlm masa 35minit setiap game....mostly, semua games dapat disiapkan within given time tp ade gak yang xsiap..huhu...Ahad plak, dari 9am sampai 10.30am ade aerobik, then, sambung main lagi satu game sampai la pukul 12.45pm....basically, thats how I spent my weekend...

last but not least, layan la video kat bawah nie...nie video performance group aku mase dinner 1st week dulu...ramai yang suka ngan performance nie...percaya tak, kitprang ade less than 48hours tp prepare this performance???yup, aku xtipu! practice pun lebih kurang 3-4 kali, dengan skali jer reheasal! oh, maafkan kualiti video nie.. bila zoom in jer, suara xde..aku pun xkenal sape yg tolong amikkan video neh...aku main mintak tolong jer,janji aku ade simpan video neh....enjoice~


No comments:

Post a Comment