Monday, April 11, 2011

Graduates Programme 200

I'm back!!!!!!!!!!! dah 2minggu dah kan aku biarkan blog kesayangan aku nie bersawang..thanks la pada sesapa yang sudi datang jenguk2 kan blog nie walaupun takde entri baru 2 minggu nie...as u know, aku sekarang join Graduates Programme under Bank Negara utk 2bulan..bukan xde internet access kat sini, masa jer yang takde nak update blog! plus, wi-fi just ade kat bangunan management+class jer...hostel xde...semalam masa dapat outing, pe lagi, rembat lag satu celcom b.band....maka dengan itu, ter-update la blog neh..lepas2 nie mungkin akan lebh kerap la aku update walaupun bukan la hari2 cam dulu....masa sangat terhad utk berblog!!

kawan-kawan yang rajin baca blog aku nie asyik tanye bile aku nak update story2 aku kt sini...masalahnye, banyak sangat yang best kat sini sampaikan aku tak tau nak citer yang mana satu....seriously, every single things happen kat program nie sangat lah best!!! ape kate layankan gambar dulu...


Welcoming Dinner with Deputy Govenor BNM.


CEO & Assistant of Proactives Company

Welcoming Dinner GP200

Telematch & Aerobics
Nama program nie "GRADUATES PROGRAMME 200" sebab ade 200 participants.. we've been divided on 6 companies n aku punye company namanya "PROACTIVES"...macam namanya, kitorang memang aktif..ape2 jer kalau boleh nak jadi yg first... members dalam group nie pun best2 sumenye...ape lagi ye nak citer??actually, banyak benda yang xbleh nak disclosed pasal program nie...aku da bind dgn kontrak kot...siap ade klausa pasal disclosure kat FB, Twitter n blog!huhu...

cukup la takat nie kott...sok lusa kalau ada masa aku update lagi...story tuh banyak, masa nak update jer xde...huhu...last but not least, terimalah video "cumma-cumma" special dari aku...hahahaha




No comments:

Post a Comment