Monday, May 7, 2012

Hari Ini Dalam Sejarah 3

7 May 2011




Ini lah langkah pertama kita yang menjadikan siapa kita hari ini. Pada tarikh ni, setahun yg lepas, BNM organise Career Fair utk GP200 participants with + 50 companies. Ada antara kita, yang stay dengan attachment company, tapi ramai yang dah tukar kerja. Aku ingat lagi, macam mana kita semua nervous giler nak faced this interview session, kan? Lagi-lagi, yang dapat interview dgn company yg besar-besar macam Proton, Top Gloves, HP.....

As for me, ni la pengalaman interview pertama aku.. before this, pernah jugak la attended interview sessions. tapi, setakat interview utk part time job mana lah serius sangat...entah ape2 jer yg diorang tanya.. Hari ni (pada setahun yg lepas), aku interview dengan ITD (Institute Training and Development), attachment company aku.. setengah jam weiiii aku di interview.. nasib la dorang terima aku keja kat sana...

:)

No comments:

Post a Comment