Friday, June 3, 2011

CeritaKedaiKopi......

Ni la kesan2 sampingan dek kerana dah lame sangat tak aktif berbelog cam dulu....

kak, baru 2bulan kak...tu pun kekadang ko update gak pe....
hahaha...yela..yela...

okeh, mari kita mulakan....as u olls tau, I baru jer habis 2months course under BNM...jadual sepanjang 2 bulan tuh memang sangat lah packed! thats y masa utk update belog sangat la terhad...memang la ade update gak...tp klu nak tau, kekadang entry tuh dah terperap 2-3hari dlm draft...tak ter hapdet2!!dok buat la sket2...baru publish...

so, bile da habis kursus, niat dihati nak terus aktif berbelog kembali...nampaknye, lepas seminggu baru betul2 hapdet (2 entries sebelum nie pun adalah draft entry yg sedikit terperap dr masa kursus lg!ngeh3...) tu pun hapdet yang caca marba jer.....

dek kerana dah terbiasa selama 2bulan hidup dengan aktiviti yang super packed, balik umah jer, aku demam on last Monday...bangun jer tido that morning dah rasa tak sedap badan, tapi gagah kan jugak nak keluar... bukan pe, nak gi bayar yuran..pastu dah janji ngn "amoi bagan" neh nak gi tengok Nur Kasih The Movie (sori, no review!!) ngan nak cari baju...nak start keje la katekan....



tengok la tuh! demam2 pun, melantak gak kat Johnny's....klu gi Jusco Bukit Raja, memang johnny's la sasaran nye...aku rase, utk orang yang tak berapa sihat cam aku neh, johnny's not bat, what??? lagi2 aku order set B thai seamboat (utk aku ngan Ain okeh! bukan aku sorang...)...ble dah kenyang, baru best tengok wayang...Komen pasal NKTM????boleh la...aku kasik 3setengah bintang la....sedih, tapi tak cukup utk aku nangis!!! aku suke budak yg jadi "Ilyas" tuh...pandai berlakon....gud job, adik!

ade gak la shopping sket2...aku beli 2helai kemeja n sehelai t-shirt dengan harga RM23!! bukan sehelai 23, tp 3helai 23!!!aku rembat kat F.O.S jer....kedai lain mne dapat, derr...ni la yan g dinamakan shopping secara berhemah n berjimat!pandai tak aku???balik jer dr Jusco, aku terus tumbang.. 1malam aku tak bangun...sedar2 dah subuh! mase tuh da start la gelabah....nak kne balik KL tapi satu barang pun tak packing lagi....tu satu hal....satu hal lagi, ade tempahan coklat yang aku kena buat! terus lupakan pasam demam semua, cepat2 aku bangu n terus siapkan tempahan coklat dulu, then, baru packing barang...

gitu la alkisah nye....orang lain demam sebab kena buat kerja teruk2, aku plak demam bila dah balik rumah dah xde benda nak buat....macam-macam hal! 

No comments:

Post a Comment