Sunday, July 11, 2010

Happy Birthday!!!

9/7 adalah besday aku...Dan tahun nie besday aku yg ke........errrrrr..berape ek???huhuhuhu....
*okey, just admit it!!U R OFFICIALLY 25 THIS YR.....*
Oh! da 25 upe nye anak dara neh!!!Tapi,tengok la gelagat beliau kt bawah neh...25 ker???hehehehe.....Macam xcaye jer dah 25thn...Dah byk gak umur aku rupenye....xsedar pulak!!


Di petang harijadi ku, aku biase2 jer...hehe...Saje jer borak2 ngn anak buah aku...Antara dialog perbualan dipetang yg hening tu....

Aku: Ain, abah ko xnk belanje Makyaya ker??Besday Makyaya neh!!
Ain: Tepon la abah, tanye...
Aku: Ko tepon la...gne henset Makyaya jer... Hr ni tepon no.maxis free....
*selepas beberapa ketika...
Ain: Makyaya, abah cakap malam nie kat Pizza!!!!

Jadi, makan kat Pizza la.... Konon2 celebrate besday aku neh...Ape2 pun, Abg Zul yg belanje...
*Trimas....trimas....*



Perbualan aku ngn anak buah aku x habis takat tu jer.....Nie ade sambungan sket dialog kat atas tu... *jgn la wat muke pelik lak...ade sebab dialog2 berikut diulang tayang..hahaha..*

Ain: Makyaya, Maknik blk kan esok??nak suh bli kek secret la...nk ckp kat Maknik, Makyaya nk hadiah kete...
Aku: haah,maknik blk esok...tepon r die suh bli kek..ko xyah la ckp makyaya nk kete...dpt henset pun da cukup W380i da mcm hareeemmm jer da neh...
Ain: oke2, jap lg ain tepon maknik bgtau makyaya nk henpon baru...

Dan.......tghari tadi, dapat la aku henset baru sempena harijadi aku....Sony Ericsson Yari...Dah dekat seminggu aku melobi kwn2 FB suh blnje aku henset sempena besday aku...Akhirnye, dpt gak...Walaupun org len yg bli kan...heheheeeee......


Nie la rupenye henset baru tuh!! :-D





love.peace.respect.
~XOXO~

No comments:

Post a Comment