Friday, November 26, 2010

kawan baik saya..

SUPRISE!!!!!!

happy birthday to you.....
happy birthday to you.....
happy birthday to shiela.....
happy birthday to you....
Birthday Girl..

hari nie besday kawan baik aku..aku nak wish kat die in a different way sket tahun nie...kalau tahun2 sebelum nie, aku selalu try jadi org first yg wish by sms-ing her on 12am sharp!so, this year xmo cm tu dah...very predictable..biar die tunggu2 sms dr aku yg memang xkan ade tuh!hahaha...

name besday girl nie Shiela..aku kenal die mase blaja kat KPTM KL satu masa dulu..eceh!.. die nie roomate aku sepanjang 4tahun aku dok KL..die nie xbanyak cakap mase memule aku kenal dulu..tapi, dah lame2 kenal, pantang jumpe...xbleh berenti borak nye!!haha...cukup takat tu je la ek aku citer pasal aku n shiela...

to besday girl:
hepi besday to you...semoga hmpa hepi2 dihari jadi neh..dah makin tua da sekarang nie..dah bleh da pelan2 planning 4 da big day..jgn lupe, km nk jd flower girl tau..hahahaha..
km harap hmpa sukses xkire la hal2 dunia atau pun akhirat..kite kawan selamanya!!!!!

HAPPY 25th BORN DAY....

kami bertiga yg kiut miut...
:P
 ~XOXO~

No comments:

Post a Comment